PANASZKEZELÉSI SZABÁLYZAT

Tisztításra átvett szőnyegek és egyéb textíliák


  • Társaságunk a tisztítást a legcélszerűbb kezelési mód kiválasztásával, szakszerűen és kímélő módon végzi.


  • Társaságunk nem vállal felelősséget olyan károkért, amelyek az átadott szőnyegek és/vagy textíliák (továbbiakban: Áru ) minőségétől függenek, és amelyek szakembereink által végzett áruátvétel alapján nem ismerhetők fel. (különösen, de nem kizárólagosan pld. az átvett anyag rejtett hibáiért, festésért és nyomásáért, elszíneződésért, korábbi szakszerűtlen kezelésért, elhasználódásból eredő kopásért stb.)
  • Társaságunk felelőssége nem terjed ki a Megrendelő általi Áru rendeltetésellenes használatából eredő károkra, illetve érvényesített jogokra, a nem, vagy csak korlátozottan tisztítható Árukra, továbbá azon Áruk tisztítása során keletkezett károkra, mely Áruk nem tartalmazzák a textil „Kresz” címkét (kezelési utasítás MSZ EN ISO 3758:2008). Címke hiányában a Megrendelő kockázatára és felelősségére vállaljuk a tisztítást.
  • Társaságunkat a szolgáltatás elvégzése kapcsán kellékszavatossági kötelezettség terheli: hibás teljesítése esetén a Megrendelő szavatossági igényt érvényesíthet: megalapozott kifogás alapján kérheti a kitisztított Áru ismételt tisztítását. Az ismételt tisztítási eljárást kérés esetén a Társaság a tisztítást egyszer díjmentesen elvégzi.
  • A hibát a Megrendelőnek az áru átvételekor a helyszínen azonnal kell jelezni, vagy ha az átvételkor nem tudja azt megfelelő indok miatt jelezni, Megrendelő a hibát az átvételtől számított három munkanapon belül haladéktalanul közli a Társasággal.
  • Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Társaság hibás teljesítésből eredő kártérítési kötelezettsége kizárólag a tisztítás vállalási árának összegéig terjed, kivételt képez ez alól, ha az Áru a Társaság hibájából megsemmisül, használhatatlanná válik. Ez esetben az átvételkori fényképpel rögzített használt állapotnak megfelelő kártérítést fizet a Társaság.
  • A Felek a vitás eseteket elsősorban megegyezéssel rendezik: a Megrendelő együttműködési kötelezettsége keretében először a Társasághoz fordul panaszával. A Békéltető Testület döntésének általánosan nem vetjük alá magunkat.
  • A Megrendelő panaszát e-mailen teheti meg. A Megrendelői panaszt a vállalkozás 30 napon belül kivizsgálja és megválaszolja. Szóbeli panasz bejelentése esetén a vállalkozás azonnal, és amennyiben lehetséges azt azonnal orvosolja, a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. Ha a reklamációt nem tudja a vállalkozás azonnal kivizsgálni, erről és a válasz várható időpontjáról haladéktalanul tájékoztatja a panaszost. Panasz bejelentésére lehetőség van írásban a allergenmentes@biocleaning.hu e-mail címen, vagy szóban a +36305812753-as telefonszámon.
  • A Megrendelő amennyiben a panasz elutasítását sérelmesnek tartja a jogvita rendezése érdekében a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez fordulhat, mely testület elérhetőségéről https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek_elerhetosegei_2 tájékozódhat. Amennyiben a békéltetés nem hozott a Megrendelő számára megfelelő eredményt Bírósághoz fordulhat. Amennyiben a Társaság a panaszkezelés során megsértette az Megrendelő, mint fogyasztó számára biztosított jogokat (így többek között nem adott időben, vagy érdemben választ az írásban vagy szóban közölt panaszra), fordulhat a kormányhivatal fogyasztóvédelmi hatósághoz.


  • Jelen panaszkezelési szabályzat minden átvevő ponton kifüggesztésre kerül.